دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود و خرید پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

دانلود و خرید پروژه گزارش کارآموزی کارورزی

گزارش کارآموزی شرکت بین المللی پارس جنوبی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کاراموزی شرکت بین المللی توسعه مهندسی پارس جنوبی


فهرست
مقدمه   
فصل اول:آشنایی با مکان کارآموزی
-1-1شرکت بین المللی توسعه مهندسی پارس جنوبی(پیدکو4
-2-1  آشنایی با استان بوشهر5
-3-1 موقعیت میدان گازی7
-4-1 بررسی لایه های نفتی میدان گازی پارس جنوبی8
-5-1 نمودار سازمانی و تشکیلات9
فصل دوم: پروژه های محوله به شر کت پیدکو 
1-2 – پروژه های انجام شده10
-2-2 پروژه های در حال اجرا15
فصل سوم: مطالعات کتابخانه ای
1-3- توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی21
-2-3 تاسیسات زیربنایی و پشتیبانی31
-3-3 خصوصیات کشور قطر از نظر اقتصادی33
فصل چهارم: مطالعات میدانی
 -1-4بررسی سیاسی و اقتصادی میدان گازی پارس جنوبی44
-2-4 پالایشگاههای ساحلی45.
-3-4 رقابت ایران و قطر در میدان پارس جنوبی46.
نتیجه گیری: دستاوردهای توسعه فازهای میدان گازی پارس جنوبی توسط شرکت پیدکو 
مقدمه: 

ایران بیشترین میزان ذخایر خود را در میدان گازی پارس جنوبی دارد که با کشور کوچک قطر مشترک است . قطر کشوری ایران اگر چه دیر اما اکنون شروع کرده است و دراین باره در آغاز راه است . بسیاری توانایی های قطر را در صادرات گاز به رخ ایران می کشند اما ایران نیز در یک سال اخیر نشان داده که به صورت جدی به دنبال گسترش صادرات گاز است .
اکنون اگر در خلیج فارس کشتی های حاملLNGقطر را مشاهده می کنیم باید در انتظار سالهای پس از  2010 برای ایران باشیم تا کشتی های ایرانی از سکوها بارگیری کنند و به سوی چین و هند رهسپار شوند .
اما در این میدان پر از گاز رقابت تنگاتنگی میان ایران و قطر شکل گرفته است و هر بار تشدید می شود  
کمال دانشیار ، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این باره می گوید : به نظر ، رقابت ایران و قطر بر سر این میدان گازی باعث متضرر شدن دو طرف می شود .
کمال دانشیار معتقد است : در این حالت تنها کشورهای خارج از منطقه با تشدیدی رقابت میان دو کشور ایران وقطر برای هر چه خرید هر چه ارزان تر گاز تلاش می کنند و در این راه تنها آنها هستند که سود سرشاری را از گاز ارزان می برند . 
وی قیمت گاز را بیش از این میزان می داند و پیشنهاد می کند که ایران و قطر یک شرکت مشتر ک برای بهره برداری اشتراکی از میدان پارس جنوبی ایجاد کنند.
دانشیار معتقد است که این شرکت باید با بهره برداری هر چه بیشتر از گاز میدان پارس جنوبی ، گاز به دست آمده را به صرف پتروشیمی برساند.وی می گوید : با تشکیل شرکتی مشترک ایرانی و قطری می توان دخالت دیگر کشورها در این طرح ها جلوگیری کرد و سودی که اکنون آنها به دلیل گاز ارزان قیمت نصیب خود می کنند می تواند نصیب هر دو کشور شود . اما میدان گازی پارس جنوبی چیست که نمایندگان مجلس نیز در این باره به اظهار نظر پرداخته اند ؟
میدان گازی پارس جنوبی با مساحت 700 کیلومتر مربع ، افزون بر 14 تریلیون مترمکعب گاز به همراه 18 میلیارد بشکه میعانات در لایه های مختلف خود جای داده است این میدان در 105 کیلومتری جنوب غربی بندر عسلویه در آبهای خلیج فارس قرار دارد که ادامه میدان گازی گنبد شمالی امیرنشین قطر است .
توسعه میدان گازی پارس جنوبی در فازهای مختلف با هدف تامین تقاضای روبه رشد گاز طبیعی مورد نیاز کشور و تزریق آن به میدان های نفتی و همچنین صادرات گاز و میعانات گازی ، در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است و بنادر عسلویه و تمبک به ترتیب در 270 و 220 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر نیز به عنوان منطقه ساحلی برای ایجاد تأسیسات خشکی و توسعه مرحله ای این میدان انتخاب شده اند .فازهای مختلف توسعه میدان پارس جنوبی در بخش ایرانی مشتمل بر تأسیسات ساحلی و تأسیسات دریایی هستند ؛ تأسیسات ساحلی به طور عمده مشتمل بر پالایشگاه های گاز ، خطوط لوله انتقال شامل سکوهای دریایی و خطوط لوله زیر دریا هستند . به منظور پشتیبانی از فعالیت های این طرح ، احداث خطوط لوله انتقال گاز ، ساخت فرودگاه بین المللی ، شهرک مسکونی ، جاده های ارتباطی ، مهار سیلاب ، اسکله ، برداشت آب از دریا و غیره نیز انجام شده است . ذخایر غنی گاز پارس جنوبی دارای ترکیب مناسبی است ، زیرا حجم عمده ای از آن را گازهای بوتان و پروپان تشکیل می دهند . که محصولات مرغوبی برای صادرات محسوب می شوند . ارزش تقریبی این محصولات هر تن 200 دلار و هر یک فاز سالانه قادر به تولید 600 هزار تن است . ایران از زمان کشف این میدان به دنبال مشتری مناسبی برای گاز فراوان آن می گردد .
اروپا ، ترکیه ، چین ، هند و... همه و همه از جمله مشتریانی هستند که ایران برای صادرات گاز به آنها در حال مذاکره است بزرگترین قرار دادهای ایران در زمینه با کشورهای چین ، هند و ترکیه منعقد شده است .
شرکت بین المللی توسعه مهندسی پارس جنوبی پیدکو
گزارش کارآموزی شرکت بین المللی پارس جنوبی
دانلود کارآموزی پارس جنوبی

گزارش کاراموزی شرکت مخابرات

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کاراموزی شرکت مخابرات

فهرست مطالب

مقدمه:
فصل اول
اهمیت ارتباطات در جهان
اهمیت ارتباطات در ایران
طبقه بندی واحدهای مختلف اداره مخابرات:
فصل ۲ (واحد فنی)
واحد سوئیچ
معرفی سیستم سوئیچ دیجیتال کارین Lxi :
واحد شبکه و نگهداری:
وظایف شبکه نگهداری:
فصل ۳
واحد اداری:
واحد آبونمان:
شرح وظایف کارشناس امور مشترکین:
واحد دبیرخانه:
واحد اطلاعات ۱۱۸:
واحد حسابداری:
واحد درآمد:
ثبت اولیه درآمد:
واحد سرمایه گذاری:
واحد هزینه:
واحد حقوق و دستمزد
حقوق و دستمزد در اداره کل مخابرات:
نحوه اضافه کار:
تنخواه گردان
عملکرد حساب تنخواه گردان در قسمتهای مربوطه
کنترل امور مالی
تصفیه حساب
نگهداری حساب
واگذاری خطوط
مقدمه
علائم استفاده شده در نمودار گردش کار
گردش کار دائری فیش تلفن 
گردش کار تغییر نام و مکان – مکان
گردش کار تعویض شماره
کابل برگردان داخلی
موضوع گردش کار : کابل برگردان داخلی
فصل دوم
سالن دستگاه امتحان 
 مقدمه
انواع مراکز سالن دستگاه
مراکز دیجیتال : 
سیستمهای کنترل مرکزی
سیستمهای کنترل ماژولار
کاربردهای مختلف سیستم ماژولار در شبکه 
Locallswitch(Ls) : 
TOLL SWITCH (TS)
TOLL AND LOCALL SWITCH‌(TLS):
MOBILE  SERVICE CENTER(MSC) 
PERSONAL HANDY PHONE SYSTEM (PHS) 
INTERNATIONAL SWITCH (INTS) : 
OMC 
ارتباط مراکز دیجیتال
ارتباط مستقیم : 
ارتباط غیرمستقیم
مراکز بین شهری (STD)  
مراکز بین الملل (ISC)
مراکز مادر
طرز عملکرد دستگاه تلفن 
دستگاه دیجیتال (ISDN)
فصل سوم
MDF
مقدمه 
کافو،پست 
ایزوله 
رانژه
 کابل برگردان 
خرابی تلفن (117)
بندزدن 
کانکشن     Conection
PCM
شبکه مخابراتی ماهواره ایVSAT
1- مقدمه
2-ساختار شبکه VSAT
ساختار شبکه VSAT
3-اجزائ شبکه VSAT
1-3-پایانه VSAT 
1-1-3- واحد I DU
2-1-3- واحد ODU 
2-3- ایستگاه مرکزی (HUB )
اجزای HUB 
اجزای پایانه VSAT
الف- RF Subsystem 
ب- IF Subsystem 
ج- Outroute Modem 
بلوک دیاگرام ایستگاه مرکزی (HUB)
 د- Baseband Subsystem 
ز – System Control Center (SCC) 
3-3- کانال ماهواره 
4-3- انتقال اطلاعات در داخل شبکه
ترانسپوندرهای باند فرکانسی KU  و کانال های ارتباطی VSAT
کانال ارتباطی Outroute در شبکه
4- مزایای شبکه VSAT
کانال ارتباطی inroute شبکه 



دانلود گزارش کاراموزی شرکت مخابرات
شرکت مخابرات استان تهران
کارآموزی مخابرات
کارورزی اداره مخابرات

مقدمه:
مخابرات به عنوان ارسال و دریافت خبر از دیر زمان در این کشور کهنسال رایج بوده است یعنی از زمانهایی که بشر بوسیلة دود و آتش و سپس بوسیلة نور و آئینه و یا پیک و چاپارد و تپه ها و ایستگاههای بین راهی اخبار و اطلاعات مهم اجتماعی کشوری را به اقصی نقاط یک کشور و یا مابین کشورهای همجوار ارسال و دریافت می کرده اند.
اینک متجاوز از یک قرن از زمانی که مخابرات جدید برقی در ایران شروع به کار نمود می گذرد این امر باب معرفی تلگراف مورس از سال 1236 و سپس ارتباط تلفنی مابین تهران و شهر ری در سال 1266 آغاز گردید.
پیشرفت و دستاوردهای علمی بشر در زمینه مخابرات و الکتریستیه و الکترونیک و دیجیتال دگرگونی در صنعت مخابرات ایجاد نمود که امروزه انواع سرویسهای مخابراتی با کیفیتهای عالی با نرخ های ارزان می تواند در دسترس دورافتاده ترین نقاط کشورها قرار گیرد در کشور ما ایران این تحولات صنعت مخابرات ادامه داشته بطوریکه استفاده از انواع تکنیکهای مخابراتی بی سیم مورد نظر بوده و این امر مخصوصاً بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای ایجاد امکانات و سرویسهای مخابراتی در روستاها و نقاط دورافتاده کشور از اهمیت والائی برخوردار گردیده است.
اکنون با استفاده از مراکز خودکار تلفن و کابلها و شبکه های ارتباطی بین شهری که شامل شبکه های مایکروویو، کاریر،HF,VHF,UHF,PEM و نیز تجهیزات تلفن خودکار بین شهری و بین الملل و ارتباطات ماهواره أی می باشد. امکان برقراری ارتباط تلفنی، تلکس، انتقال اطلاعات و انتقال برنامه های تلویزیونی، سرویسها و خدمات دیگری از قبیل کانال های اجاره ای، کابل و سیمهای اختصاصی و اجاره أی و غیره نیز در اختیار هموطنان قرار داده شده است.
امروزه می دانیم که ارتباطات در جهان حرف اول را می زند و در صورتیکه هرگونه اشکال و یا وقفه أی در این امر بوجود آید بسیاری از کارها مختل و انجام نمی شود در جهانی که هر روز از روز قبل با سرعت غیر قابل تصور دستگاههائی توسط اغلب کشورها ساخته می شود و اطلاعات بصورت برق آسا در اقصی نقاط دنیا پخش می شود اهمیت ارتباطات قوی برخوردار هستند و اغلب در این کشورها که بطور نمونه عنوان گردید روز به روز علم ارتباطات رو به پیشرفت می باشد بطوریکه در زمان حاضر اطلاعات با ارتباط یک خط تلفن بصورت فاکس از آنطرف جهان به این طرف جهان فرستاده می شود که بشر بتواند خیلی سریع با بکارگیری اطلاعات در جهت اهداف خود و دیگران سریعتر به آن اهداف برسد.

اهمیت ارتباطات در ایران
در ایران مسأله ارتباطات از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا از طریق همین مقوله است که تحولات عظیمی در کشور بوجود می آید اما باید عنوان نمود که سیستم ارتباطی کشور در مقایسه با سیستم های موجود در جهان بخصوص کشورهای پیشرفته در سطح پائینتری قرار دارد و همگام با پیشرفت صنعت ارتباطات جهانی حرکت نمی کردند و علت اینکه بطور کلی مسائل مالی و نبودن تخصص صنایع جدید و بسیاری مسائل دیگر است که باید با درایت و تفکر عمیق بتدریج مرتفع گردد.

طبقه بندی واحدهای مختلف اداره مخابرات:
شرکت مخابرات یک شرکت دولتی است که زیر نظر وزارت پست و تلگراف و تلفن فعالیت می کند بالاترین مقام اداری آن وزیر پست و تلگراف و تلفن می باشد و نحوة ادارة آن بصورت شرکتهای دولتی می باشد کلیه درآمدهای حاصله به حساب خزانة دولتی واریز می گردد و کلیه هزینه ها از ردیف های مصوب تأمین اعتبار می‌گردد.
واحدهای ادارة مخابرات بطور کلی از دو نوع واحد فنی و واحد اداری تشکیل یافته که رئیس اداره در رأس هر یک قرار دارد که بصورت زیر تشریح شده است.
واحد اداری:                                             واحد فنی:
1ـ واحد حسابداری                                   1ـ واحد سوئیچ
2ـ واحد امور مشترکین                                   2ـ واحد شبکه نگهداری
3ـ واحد آبونمان                                     3ـ واحد واگذاری


گزارش کارآموزی شرکت شهاب تلویزیون

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کاراموزی شرکت شهاب تلویزیون

دستگاه تلویزیون در لغت به معنی دور نشان یا نماینگر اجسام دور می باشد  اما آنچه امروزه در اصطلاح عمومی تلویزیون نامیده می شود عبارت است از
انتقال پیوسته تمام معلوما ت قابل رویت یک میدان دید توسط امواج الکترومغناطیسی از یک نقطه به محل دیگر به نحوی که تمام تغییرات طبیعی این میدان دیدحرکات تغییرات  روشنایی و تاریکی از دور با احساس همزمانی و پیوستگی قابل تعقیب باشد 
ولی در واقع تلویزیون هنگامی حقیقی است که دیدگان یامسلح شدن به نوعی وسلیه اپیتیک بتواند با انتخاب شخصی و بدون هیچ وسیله کمکی دیگر شیئی را از دور رویت و آنرا در نظر بگیرد  سیستم های رادار  که در آنها از نعکاس امواج میلیمتری متمرکز تصویر نور دور بوجود می آید  می توانند به عنوان یک نوع تقرییب نسبی تلویزیون در نظر گرفته شود
ما در روی صفحه تصویر یک گیرنده  تلویزیون می توانیم فقط آن چیزی را از دور ببینیم که در آن محل از دوربین تلویزیون گرفته شده و توسط فرستنده انتقال داده می شود  فاصله ممکن بین فرستنده وگیرنده با شرایطی که برای واضح بودن تصویر قائل می شویم و نیز توسط حدود طبیعی انتشار امواج الکترومغناطیسی تعیین می شود
دانلود گزارش کارآموزی الکترونیک شرکت تلویزیون شهاب

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه شرکت شهاب
کارخانه شماره تعمیرگاه مرکزی
کارخانه شماره تولید تلویزیون LG
کارخانه شماره تولید تلویزیونSONY 
نمودار فرایند مونتاژ اتوماتیک
نمودار فرایند مونتاژ دستی
نمودار فرایند عملیات رنگ کاری و چاپ
نمودار فرایند مونتاژ نهایی
بخش ضمیمه کلیاتی درباره فرستنده و گیرنده



گزارش کارآموزی سخت افزار کامپیوتر

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کارآموزی سخت افزار کامپیوتر

مادر بورد یا برد اصلی کامپیوتر( Main Board , Mother Board): بردی است که کلیه بردهای کامپیوتر روی این نصب می‌شوند. بر روی آن محلهایی برای اتصال یا قرار گرفتن کارتهای مختلف‘ کابلهای مختلف و سی پی یو قرار دارد. ابعادی حدود 25*30 سانتی متر دارد. چند مدل رایج آن عبارتند از: GIGA، ATC 7010، Asus. جزء اصلی ترین بردها محسوب می‌گردد. نوع سی پی یو و ایرادهایش مستقیما روی نحوه کاردکرد سیستم تاثیر می‌گذارد و کوچکترین ایراد آن باعث عدم کارکرد کامپیوتر می‌گردد.
قسمتهای روی برد به شرح زیر می‌باشد:
1-سوکت مخصوص CPU: که در مادر بردهای  486 و پنتیوم به صورت مربع بوده ولی در پنتیوم 2 به صورت کارتی می‌باشد. نوع سوراخهای سوکتهای 486 موازی بوده و در سوکتهای پنتیوم سوراخها به صورت اریب می‌باشد. هر دو دارای ضامنی جهت وصل کامل دارند.
2-اسلاتها( (SLOTیا شیارهای گسترشی: توانایی مادربرد را گسترش میدهند. اسلاتها به سه صورت می‌باشند: آیزا AISA))- پی‌سی‌آی(PCI) - ای جی پی   (AGP)که به ترتیب سریعتر و جدیدتر می‌باشند. اسلاتها برای نصب انواع بردها یا کارتها روی مادربرد طراحی شده‌اند.
3-ماژولهای رم: که جهت نصب رم طراحی شده اند و انواع رم‌های 4 مگابایت- 16 مگابایت- 32 مگابایت- 64 مگابایت- 128 مگابایت و ... در این ماژولهای مخصوص خود نصب می‌شوند که دارای ضامنی نیز می‌باشند.
4-باطری  ساعت و تاریخ: این باطری جهت نگهداری ساعت و تاریخ سیستم در مواقعی که کامپیوتر خاموش می‌باشد گذاشته شده است که به صورت جعبه ای و سکه ای و خازنی قابل تعویض می‌باشد.
5-خروجی کی بورد: این خروجی که جهت نصب به صفحه کلید طراحی شده به دو صورت معمولی و PS2 می‌باشد.
6-خروجی‌های :ONBOARD بعضی از مادربردها بردها را به صورت روی برد دارند که خروجی این بردها روی مادر برد خواهند بود.
در روی مادربرد جامپرهایی جهت تنظیم ولتاژ و سرعت و نوع سی پی یو وجود دارد که حتما باید تنظیم شود چرا که در غیر اینصورت ممکن است به سی پی یو آسیب برساند.
یکسری جامپرها در مادر برد دیده می‌شود که به کیس وصل می‌شود جهت نمایش وضعیت روشن و خاموش بودن LEDهای روی کیس و کی بورد می‌باشد.
جعبه مادر بورد معمولا شامل یک کابل IDE جهت اتصال به‌هارد درایو و یک کابل روبان برای اتصال به فلاپی درایو می‌باشد. یک سی دی شامل درایورهای چیپ ست مادر بورد که در صورت داشتن کارت صدا و کارت گرافیک و کارت LAN به صورت ONBOARD دارای درایورهای آنها نیز خواهد بود.
 
مادربوردها مجموعه وسیعی از کانکتورها را در پنل I/O فراهم می‌کنند. به عنوان مثال در مادربورد EPoX 8RDA+  ازچپ به راست داریم: کانکتور داخل رنگ آبی کمرنگ یک کانکتور ماوس PS/2 می‌باشد. کانکتور داخل رنگ ارغوانی یک کانکتور کی بورد PS/2 می‌باشد. دو کانکتور داخل رنگ سبز کانکتورهای USB 2.0 می‌باشند. کانکتور داخل رنگ قرمز کانکتور پورت پارالل (موازی) می‌باشد((LPT . دو کانکتور داخل رنگ زرد کانکتورهای پورت سریال (COM1,COM2)  هستند. کانکتور داخل رنگ نارنجی کانکتور RJ45 LAN می‌باشد. دو کانکتور داخل رنگ سبز دو کانکتور اضافی USB 2.0 می‌باشند. کانکتور داخل رنگ صورتی برای میکروفن می‌باشد. کانکتور داخل رنگ آبی کانکتور خط ورودی کارت صدای BUILT IN و کانکتور داخل رنگ سبز کانکتور خط خروجی کارت صدای BUILT IN می‌باشد.
 
اتصال وسایل از طریق کانکتور USB به خاطر راحتی در استفاده روز به روز گسترش پیدا می‌کند و از آنجا که وسایل به صورت گردان می‌توانند به همدیگر زنجیره‌‌ای وصل شوند بنابراین کانکتورهای USB تمام شدنی نیستند. اما استفاده از یک پرینتر یا سیستم BACK UP درایو نوار در پورت پارالل غیر معمول نیست یا اینکه کانکتورهای PS/2 کی بورد و ماوس جهت استفاده کی بورد و ماوس. 
کانکتورهای روی پنل I/O هنگامی‌که مادربورد نصب می‌شود از پشت کیس کامپیوتر برآمدگی دارند بنابراین این کانکتورها بدون باز کردن کیس کامپیوتر قابل دسترسی هستند.
برای کارآیی بهتر سی دی رایتر و‌هارددرایو نباید روی یک IDE نصب شوند. جعبه مادربورد شامل یک کابل IDE است. بنابراین یک کابل IDE دیگر باید جداگانه خریده شود. در شکل زیر یک کابل IDE با طول 18 اینچ استاندارد با کیفیت بالا-BELKIN- دیده می‌شود. کانکتورهای کابل جهت نشان دادن محل اتصال هر کدام رنگهای متفاوتی را دارند. آبی برای مادربورد- سیاه برای وسیله MASTER IDE و خاکستری برای وسیله SLAVE IDE.
 
مادربردهای DDR: نوع جدید مادربوردها که علاوه بر دارا بودن اسلاتهای AGP ماژولهای حافظه DDR  را نیز ساپورت می‌کنند. 
مادربردهایSDRAM :  نوع قدیمی‌مادربوردها که شامل اسلاتهای ISA می‌باشد.
مادربردهای RAID: نوعی از مادربردها که استفاده از  دو‌هارددرایو را به صورت parallel فراهم می‌کند.
واحد پردازش مرکزی((CPU: کنترل کننده مرکزی کامپیوتر می‌باشد که به کلیه قسمتهای کامپیوتر رسیدگی می‌نماید و عمل پردازش را انجام میدهد. این قطعه پردازشگر اصلی کامپیوتر است و در واقع تعیین‌ کننده نوع کامپیوتر می‌‌باشد. در حال حاضر CPUهای پنتیوم رایج است که انواع آن پنتیوم II، III، IIII می‌‌باشند.
CPUها دارای ابعادی حدود 5 * 5 cm و با ضخامتی حدود 2 mm می‌‌باشند. CPU بر روی برد اصلی در جای  مخصوص خود نصب می‌‌شود. سرعت CPU با واحد مگاهرتز معرفی می‌شود. این پردازنده دارای مدار الکترونیکی گسترده و پیچیده است که به انجام دستورات برنامه‌های ذخیره شده می‌پردازد. بخشهای اصلی CPU حافظه و واحد کنترل و واحد محاسبه و منطق هستند. در بخش حافظه کار ذخیره سازی موقت دستورها و یا داده‌ها در داخل ثباتها یا registerها انجام می‌شود. واحد کنترل با ارتباط با بخشهای مختلف سی پی یو کار هدایت و کنترل آنها را بر عهده دارد. واحد محاسبه و منطق(ALU) کار انجام توابع حسابی و مقایسه ای و منطقی را بر عهده دارد.
از میان انواع سی پی یوهای AMD و اینتل که بازار را در چنگ خود دارند پردازنده athlon از AMD ارزانتر و سریعتر و با کیفیت تر از پردازنده‌های اینتل می‌باشد.

دانلود گزارش کاراموزی سخت افزار کامپیوتر
دانلود گزارش کارورزی سخت افزار کامپیوتر

فهرست مطالب

فصل اول6

آشنایی با قطعات سخت افزاری 7

مادربورد 11

CPU 14

RAM 15

کارت گرافیک 16

کارت صدا 17

کارت فکس مودم 18

هارددیسک 20

فلاپی درایو 23

CD DRIVE 23

مانیتور 27

صفحه کلید و ماوس 28

اسمبل قطعات کامپیوتر 28

احتیاط‌ها 28

مطالعه کتابچه مادربورد 30

نصب CPU 31

نصب حافظه 33

محکم کردن مادربورد در داخل کیس 34

فصل دوم38

مادر برد ومنتاژ رایانه.39

کارت گرافیکی(ویدیویی)50

نمایشگر (مانیتور)53

منابع55
 
سخت افزار کامپیوتر



دانلود فایل


گزارش کارورزی روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

موضوع : گزارش کارآموزی روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آنها رادرنیل‌به‌ هدف‌ها یاری‌ می‌دهد ; کیفیت‌ رابطه‌ آنها با افرادو مؤسساتی‌ است‌ که‌ باآنها سروکار دارند و همچنین‌با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشغولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط به‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد . اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای‌ رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ با یکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند . 
مدیران‌ مؤسسات‌ به‌ دلایل‌ فوق‌، در تشکیلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسیس‌ دفتر، واحد یا بخشی‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومی‌ نموده‌اند تا از طریق‌ آن‌ ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمایند و با آگاه‌ کردن‌، تشویق‌ و ترغیب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مدیران‌، سریعتر، راحت‌تر و با هزینه‌ کمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند . دست‌ اندرکاران‌ چنین‌ دفاتری‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تکنیک‌ها وتخصص‌های‌ حرفه‌ روابط عمومی‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند بنیانگذار روابط عمومی علمی در ایران در تعریفی  که از روابط عمومی از او خواسته شد معتقد است : روابط عمومی  وکیل مدافع سازمان در بیرون و مدعی العلوم در داخل سازمان است . دراین گزارش  به برخی  مباحث روابط عمومی و تبیین  جایگاه آن در شرکت سهامی بیمه ایران  پرداخته می شود .
در خاتمه ضمن سپاس ازکلیه اساتید ، پژوهشگران ، دانشجویان و دست اندرکارانی  که از ابتدا تا کنون در راه پیشبرد اهداف روابط عمومی همت گمارده اند لازم میدانم از استاد گرانقدر جناب آقای غنی زاده جهت  محبت های دلسوزانه ای که  از شهریور ماه 1385 تا کنون نسبت به اینجانب داشته اند همچنین یاری ایشان در راه گردآوری این گزارش تشکر و قدردانی فراوان بعمل آورم
روابط عمومی در نگاهی کلّی 

تاریخچه روابط عمومی در ایران : 
آنچه ما اکنون به عنوان روابط عمومی چه از نظر لغت و چه از نظر شغل می شناسیم برای اولین بار در مرداد ماه سال 1332 هجری شمسی در نمودار سازمانی شرکت سهامی تصفیه نفت ایران در آبادان مستقر بود اداره تاسیس شد که آن را روابط عمومی نامیدند.در سال 1340 به بعد به اقتباس از این شرکت وزارتخانه ها و موسسات بزرگ دیگر ایران به تدریج واحدهایی به نام انتشارات، مطبوعات، تبلیغات  و اطلاعات که بعداً همگی به روابط عمومی تغییر یافت .
پس از تشکیل واحدهای روابط عمومی در ایران نیاز به آموزش مسئولین روابط عمومی ها و کارکنان این واحد احساس شد و توسط کلاسهای کوتاه مدت آموزشی تشکیل شد که مقدمات اصول و فنون و روابط عمومی توسط استادان و صاحب نظران تدریس می شد همچنین نخستین سمینار روابط عمومی در ایران در تاریخ سی آذر  1343 در آبادان برگزار شد.در سال 1345 برای تشکیل دانشکده ای در رشته روابط عمومی، مطالعاتی به عمل آمد و در سال 1346 موسسه عالی مطبوعات در روابط عمومی تشکیل شد.موسسه عالی مطبوعات در روابط عمومی در سال تحصیلی 47 -46 فعالیت خود را آغاز کرد.از سال 1350 ادارات روابط عمومی با شکل و ترکیب فعلی و با آئین نامه ها و اساس نامه ها و شرح وظایف خاص خود از گسترش بیشتری برخوردار شدندو توسط سازمان امور اداری و استخدامی  کشور و وزارت اطلاعات و جهانگردی وقت( وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) از سال 1345 تشکیلات جدید روابط عمومی در سازمانها به تصویب رسید و به تدریج رشد و توسعه ادارات روابط عمومی به حدی رسید که امروز شاهد آن هستیم که هر موسسه، سازمان، کانون و نهادها دارای روابط عمومی  می باشند.
1 ـ 1 ـ تعریف روابط عمومی‌
روابط عمومی تعاریف متعددی را پذیرفته است فقط یکی از زاویه یعنی ارتباط با سازمان وقتی بررسی می شود  تعاریفی متفاوت از هم دیده می شود. چشم سازمان، گوش سازمان، زبان سازمان آئینه تمام نمای سازمان وکیل مدافع سازمان، تصویر ساز سازمان و غیره. برای این منظور باید وظایف روابط عمومی شناخته شود چرا که در راستای وظایف است که روابط عمومی تعاریف متعدد می پذیرد و این واقعیتی است که باید آن را پذیرفت.در کتاب " چگونه روابط عمومی کنیم " در تعریف روابط عمومی آمده است: فن ایجاد حسن رابطه و تفاهم متقابل است بین افراد جامعه  با هیات مدیره موسسه آئینه یک موسسه است هر چه شفافتر و بهتر. همچنین دایره المعارف " وبستر " می نویسد  روابط عمومی همان چیزی است که اگر درست شناخته شود و به طور اصولی به آن پرداخته  شود عنصری اساسی برای به تحقق پیوستن ارزشها، ایجاد تفاهم متقابل، درک درست واقعیت، موقعیتهای شغلی و اجتماعی و صدها هدف دیگر است. روابط عمومی در متن است نه در حاشیه ضرورت است نه لوکس در خود مدیریت است نه در بیرون آن. پس حق است اگر بگوییم هر مدیریتی سزاوار همان روابط عمومی است که دارد. روابط عمومی چشم و گوش مدیریت است.در اوان هزاره سوم میلادی روابط عمومی را فلسفه مدیریت می دانند و مسلم است که ارزش، اعتبار و اهمیت هر پدیده ای را باید در فلسفه آن جستجو کرد.
روابط عمومی آیینه  تمام نمای یک سازمان است.
ایله ای کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی در تعریف روابط عمومی هیچ کدام از تعاریف را کامل نمی دانند و معتقد است می توان برای روابط عمومی در موقعیتهای متفاوت وظایف متفاوتی ترسیم کرد که در اولویت قرار می گیرد و آن را می توان وظیفه اول روابط عمومی در یک موقعیت خاص نامید.در تشریح وظایف و فعالیتهای روابط عمومی در این مقاله که قسمت اول مباحث روابط عمومی است، سعی می شود که تنها با شمردن فهرست وار وظایف و فعالیتهای درون سازمانی و برون سازمانی، تنها شمایی کلی از این وظایف بیان شود تا بدین ترتیب تنها چهار چوب این وظایف مشخص شود.
قسمتهای بعدی این پایان نامه  در همین بخش  به تشریح هر یک از مسائل مربوط به روابط عمومی نظیر ابزارهای روابط عمومی، نقش روابط عمومی کارآمد در پیشبرد اهداف سازمان،  عوامل موثر بر کارآیی روابط عمومی، شمردن ویژگیهای روابط عمومی برتر،  فن روابط عمومی،ناگفته های آموزش،روابط عمومی در ایران و ... بیان خواهد شد.
مهمترین وظایف و فعالیتهای درون سازمانی عبارتند از: هدایت و توسعه بهداشت روانی در محیط کار(امنیت فکری)، شناسایی کارکنان و تعیین شخصیت آنان و ایجاد همکاری و ارتباط متقابل در میان آنها، رسیدگی به شکایات، نیازها، درخواستها و پیشنهادها، بوجود آوردن احساس مسئولیت در میان کارکنان، آگاه نمودن کارکنان از چگونگی سیاستها، برنامه ها، خط مشیها، طرحهای در دست اجراوپیش بینی شده،تغییرات احتمالی درتصمیمات،آینده نگریها ومسائلی ازاین قبیل، کنترل و نظارت بر اموررفاهی، تامینی، ورزشی، هنری کارکنان، چاپ و نشر بولتن، بروشور ونشریه داخلی و ارائه گزارش عملکرد سازمان برای کارکنان، شرکت در جلسات مهم دستگاه و ارتباط مستقیم با مسئولین دستگاه، دریافت گزارش فعالیتها، طرحها برنامه های واحد های مختلف، ایجاد دبیرخانه شورای معاونین دستگاه وحضور درجلسات مهم، انجام امور خطاطی وطراحی در زمینه های تبلیغاتی و نظارت بر امور انتشاراتی دستگاه می باشد.همچنین تهیه عکس،اسلاید، فیلم از فعالیت دستگاه و ایجاد آرشیو سمعی و بصری، حضور در سفرهای داخلی و خارجی و شرکت در گردهماییها، تنظیم شعائر و برگزاری مراسم مذهبی و مناسبتها و نماز جماعت و جلسات سخنرانی مذهبی از دیگر فعالیتها می باشد.

دانلود گزارش کارآموزی روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران
روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران
دانلود کارآموزی بیمه



فهرست مطالب
پیشگفتار4
روابط عمومی در نگاهی کلّی 5
مقدمه ای کلی برای کاروزی 32 

فصل اول : شرکت سهامی بیمه ایران 
تأسیس36 
 نمودارسازمانی37
شروع فعالیت ها، اهداف، سیاست ها 41
طرحهای اجرایی و برنامه ریزی های اینده 45

فصل دوم: روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران
شرح عملکرد 55 
نمودار سازمانی 58
شرح وظایف کلی /عناوین شغلی60
انتشار ترازنامه مالی شرکت به منظور شفاف سازی91
آشنایی با نشریه پیام بیمه95

فصل سوم : ضمائم ـ منابع

ضمائم 98 
منابع107



دانلود فایل